What Happened in 2016 | Co se stalo v roce 2016

Let's keep the bilingual party rolling!  Pokračujeme v dvojjazyčné krasojízdě!



What happened in 2016

  • I read more books than the year before.
  • I travelled. 4 short trips to Germany (Interesting. How did that happen to me?), 1 to London.
  • I did a looooot of culture. A grand total of 24 events including music, film and theatre <3
  • I had a down in the dumps depressed summer
  • I did not have a proper holiday. As in a prolonged period of time off work, when I travel somewhere else and do something completely different.
  • My heart has been going though things...
  • I gained a new interest in Operation Anthropoid (yes, thanks to the movie) and that particular era of our history, so I began a journey to a hopefully better and deeper understanding of certain aspects of my nation’s heritage.
  • Work was… what work is, I suppose. Sometimes turbulent, painful, or mind numbingly drilling… Other times exciting, interesting, challenging, occasionally even rewarding.


Co se stalo v roce 2016

  • Přečetla jsem víc knih než v přechozím roce
  • Cestovala jsem. 4 krátké výlety do Německa (Zajímavé. Jak se mi to stalo?), 1 do Londýna.
  • Hoooooodně kultury. Celkem 24 událostí hudebních, filmových i divadelních <3
  • Měla jsem náročné léto s depresí...
  • Neměla jsem pořádnou dovolenou. Ve smyslu delšího časového úseku, kdy odcestuji někam úplně pryč a dělám tam něco úplně jiného.
  • Srdíčko si něčím prošlo...
  • Začala jsem se více zajímat o operaci Anthropoid (ano, díky tomu filmu) a toto konkrétní období naší historie, a tak jsem vykročila na cestě k (snad lepšímu a hlubšímu porozumění určitým aspektům odkazu mého národa. 
  • Práce... byla zkrátka pracovní. Někdy bouřlivá, bolavá a ubíjející,... Jindy zase strhující, zajímavá, plná výzev a občas dokonce i naplňující.





What didn’t happen:

  • This blog. ... ...
Co se nestalo:

  • Tenhle blog. ... ...



Firsts:

  • My choir was invited to sing abroad. We travelled to Germany and sang at a thing. Oh yay, great fun!
  • I went to theatre in London. Cool. More to come, please.
  • I went on a proper “business” trip for work and stayed in a hotel. 
  • I bought a new bed and a matrass. With my own money. And learned that next time I do that I must give a lot more attention to the matrass choice.
  • I took up dancing. As in joined a class. On my own. (and it’s a great joy and I love it and I could talk about it forever and ever)
  • I bought a season ticket for a symphonic orchestra #classy 


Poprvé:

  • Můj sbor byl pozvaný zpívat do zahraničí. Jeli jsme do Německa a zpívali na akci. Jupí, to byla švanda!
  • Šla jsem do divadla v Londýně. Cool. Prosím další.
  • Jela jsem na opravdovou pracovní cestu a spala tam v hotelu.
  • Koupila jsem si novou postel a matraci. Z vlastních peněz. A zjistila, že až to budu dělat příště, musím věnovat výběr matrace mnohem víc pozornosti.
  • Začala jsem tancovat. Chodit na hodiny. Sama. (A mám z toho radost, mám to moc ráda a dokázala bych o tom mluvit do nekonečna)
  • Koupila jsem si abonmá u symfonického orchestru.





Regrets:
Should I even be writing these here? There were 2 things I missed out on (for various reasons) and that was wrong. Both I regretted at the time, but looking back now, they are just something that happened to me. Part of me, part of my life. No need to keep going over it.

Škoda, že...
Mám to sem vůbec psát? 2 věci, které jsem si (z různých důvodů) nechala utéct a byla to chyba. Obou jsem tenkrát hluboce litovala, ale když se teď dívám zpět, jen to zkrátka něco, co se mi přihodilo. Je to mojí součástí, součástí mého života. Není třeba to stále oživovat.




Discoveries and Heart Awards 2016
 TV: The Night Manager,  Peaky Blinders
♥ Music: Prague Symphonic Orchestra (FOK)
♥ Film: Anthropoid
♥ Book: Rivers of London by Ben Aaronovitch
Objevy a Srdíčkové ceny 2016
♥ TV: The Night Manager, Peaky Blinders
♥ Hudba: Pražský symfonický orchestr (FOK)
♥ Film: Anthropoid
♥ Kniha: Řeky Londýna od B. Aaronovitche



What’s going to happen in 2017
I can already smell the wind of upcoming change. My life has been the same for too long and it’s about to be shook up. And I shall do my best to face the future with courage, with an open and positive mind, with hope, with a smile on my face looking out on the number of possibilities before me.
Co se bude dít v roce 2017
Už teď cítím ve vzduchu přicházející změny. Můj život byl příliš dlouho stejný a každou chvílí se to zamíchá. A já udělám všechno pro to, abych budoucnosti čelila s odvahou, otevřenou a pozitivní myslí, s nadějí a s úsměvem na tváři při pohledu na množství možností, které mám před sebou.

Are you with me? Jdete do toho se mnou?

Comments

Popular posts from this blog

Hudson Taylor at Electric Ballroom

Music Monthly: September 2013

Milé divadlo, chybíš mi!