This Time Last Year: Liverpool | Loni touhle dobou: Liverpool

As promised when I was gushing over some London photos from last year, I am back to gush over some photos from Liverpool. Hope you enjoy them :)  Jak jsem slíbila, když jsem se tu rozplývala nad loňskými fotkami z Londýna, jsem tu abych se rozplývala nad fotkami z Liverpoolu. Snad se vám budou líbit :) 


It was all very important for me, arranging and managing the journey up north. It was the first time I left London, actually. Moreover, what with me being a Beatlemaniak ever since I was a little girl, visiting Liverpool was very special <3  Všechno to pro mně bylo hodně důležité, zařídit a zvládnout cestu na sever. Bylo to vlastně poprvé, co jsem opustila Londýn. Navíc, jelikož jsem od malička Beatlemaniak, navštívit Liverpool bylo prostě něco výjimečného.




Liverpool was a feast for my architechture-loving eye! I enjoyed the old... Liverpool byl pastvou pro moje architektury milovné oko. Užívala jsem si starou...


The new... Novou... 

Even mixing the old and the new.
Although sometimes it is more fortunate...
Dokonce i kombinace staré a nové.
Ačkoli v některých případech byly šťastnější...

than others.  než v jiných.

The cherry on the top was the Metropolitan Cathedral, which reminded me of a couple of modern churches I know which were built around the year 2000. I was shocked to learn that this beautiful home Catholic Church in Liverpool was built in the 1960's :O
It's a mesmerizing building!
Třešničkou na dortu pak byla Metropolitní katedrála, která mi připomínala několik kostelů, které znám, postavených kolem roku 2000. Byla jsem v šoku, když jsem zjistila, že tento krásný stánek Katolické církve v Liverpoolu pochází ze 60. let :O
Je to úchvatná budova!





Looking out onto Hope Street leading to the Anglican Cathedral | Výhled do Hope Street (ulice Naděje), která vede k anglikánské katedrále

A classical music geek must take a photo of the Liverpool Philharmonic Hall | Blázen do klasické hudby si musí vyfotit domov Liverpoolské filharmonie
And then an evening patch of sunlight turned the Anglican Cathedral into another architectural feast!  A pak večerní kousek slunce proměnil anglikánskou katedrálu v další architektonickou hostinu!



Me and my friend spent a lot of time sitting in front of this house of God and discussing how the different types of church buildings made us feel and why. Where in the physical structure is the key to what a partucular building means to you... ? Good times :)  S kamarádkou jsme strávily hodně času na schodu před tímto božím stánkem a diskutovaly jsme o tom, jak na nás ty různé typy kostelů působí a proč. Kde je ve vnější fyzické struktuře klíč k tomu, co pro vás ta která budova znamená... ? Zlaté časy :) 

That's all for today, thank you for your attention.

It will be a while before I can travel again, but  if you enjoy photos of beautiful cities, fear not, I have some more in the store ;)

Until next time, tell me in the comments what is your favourite city you have ever visited  (i.e. not your home town).

Take care! xx
Pro dnešek vše, děkuji za pozornost.

Ještě to chvíli potrvá, než budu zase moct někam vyrazit, ale pokud se vám líbí fotky z krásných měst, nemějte obavy, chystám něco dalšího ;)

Zatím mi v komentářích prozraďte, jaké je vaše nejoblíbenější město, které jste navštívili (t.j. ne vaše rodné).

Mějte se! xx

Comments

  1. 1) Praha
    2) Strasbourg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Never been to Strasbourg.
      Jakej je?

      Delete
    2. Didn't know what to expect, was amazed - historical city centre: cathedral, timber-framed houses, medieval churches intertwined with water canals with ferry boats... Long stroll along the canals to European institutions (European Parliament, Council of Europe). Just google the pictures. :-)

      Delete
  2. Z domácích těžko vybírat, asi Český Krumlov a Františkovy Lázně. Ze zahraničí Oxford, za ním - a ty víš, jak daleko - Norimberk ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Milé divadlo, chybíš mi!

Hudson Taylor at Electric Ballroom