Quick Bloggy Update | Malá blogová aktualitka

You may have noticed that for a good year or so, I’ve been threatening with a change in design and/or title of this place…
It was a grand and complicated project that loomed over me and to be honest, I was quite hopeless at where to start and how to get it done. Any time I tried to work on it, very soon I got stuck with problems and questions I couldn’t answer and didn’t know where to look for help.
Možná jste si všimli, že už přibližně rok vyhrožuji změnou designu a/nebo názvu těchto stránek…
Byl to velký a složitý projekt který nade mnou visel, a abych řekla pravdu, byla jsem dost bezradná nad tím, kde začít a jak to dát dohromady. Pokaždé, když jsem se do toho pustila, velmi brzy jsem narazila na problémy a otázky, které jsem nedokázala vyřešit a nevěděla jsem, kde hledat pomoc.


I’ll cut to the chase: The noble plan - prepare everything in advance and then with a couple of clicks switch over to a new version of the website - obviously wasn’t working for me. And then I thought… Do I actually hate the design? No, I don’t. The thing that I dislike so much and that NEEDS changing, is the title. The name that I knew was a bad choice even back when I started this blog. It was just too obscure and untranslatable. It didn’t even sound good. And I had thought of a better one in the meantime. One that hopefully reflects me and the contents of this blog better. One that will hopefully last for more than 3 years. Zkrátím to: Můj vznešený plán - všechno si pečlivě připravit předem a potom se  několika kliknutími přepnout do nové verze stránky – pro mě očividně nefungoval. A pak jsem si řekla… Opravdu tak nesnáším současný design svého blogu? Ne. To, co tak nemám ráda a co je POTŘEBA změnit, je název. Jméno, o kterém jsem věděla, že není dobré, už když jsem tenhle blog zakládala. Bylo prostě příliš podivné a nepřeložitelné. Ani neznělo hezky. Mezitím jsem už vymyslela nové. Takové, které snad lépe vystihuje mě a obsah tohoto blogu. Takové, které snad vydrží déle než 3 roky.

Then in a peculiar whiff of spontaneity, instead of working on the next blog post, I ended up changing the blog title. No preparation.
I now have a bit of an online mess that I need to sort out :D But I figured, I might as well be doing that on the go.
A pak, v podivném záchvatu spontánnosti, místo abych pracovala na příštím příspěvku, jsem tak nějak změnila jméno blogu. Bez přípravy.
Teď mám před sebou docela slušný online binec, který je potřeba dát do pořádku :D Ale usoudila jsem, že to můžu klidně dělat za pochodu.
So please, for the meantime, excuse that some links might not be working properly, a completely new About page will have to happen, I will probably end up reorganizing the blogpost categories, etc., etc. Anything you see now, even if it’s brand new, might still be changed. It will be ongoing long term process, but I believe that this way we (me and my blog) will finally move forward. V mezičase tedy, prosím, omluvte, že některé odkazy možná nebudou fungovat správně, musím kompletně předělat (a přeložit) About stránku, nejspíš taky přeorganizuju kategorie příspěvků, atd., atd. Cokoli, co vidíte teď, i když je to nové, se ještě může změnit. Bude to dlouhodobý probíhající proces, ale věřím, že tímto způsobem se já a můj blog konečně posuneme dopředu.
I promise to do my best and keep posting at the same time. More thoughts and stories from my dance lessons are on their way, as is a follow up book haul to a travel shopping list I made and possibly some travel photos as well… I hope you stay with me not to miss them. Slibuju, že udělám vše proto, abych zároveň psala příspěvky. Další postřehy a příběhy z mých tanečních hodin jsou na cestě, stejně jako knižní haul navazující na cestovní nákupní seznam, který jsem si připravila, a možná i nějaké fotografie z cest… Doufám, že zůstanete se mnou, aby vám něco neušlo.
If you want, let me know in the comments what type of blog posts would interest you. I’m interested in some feedback…
Ta for now ;)

Jestli chcete, napište mi do komentářů, jaký druh příspěvků by vás zajímal. Potřebovala bych nějakou zpětnou vazbu…
Zatím dík ;)

New contact details and social media links: Nové kontakty a odkazy na sociální sítě: 

Comments

Popular posts from this blog

Hudson Taylor at Electric Ballroom

Music Monthly: September 2013

Milé divadlo, chybíš mi!